lørdag den 2. marts 2013

Dee, dee, na, na, na?

"I'll take you to the top, I'll drive you crazy
Saturday night, dance, I like
The way you move, pretty baby
It's party time and not one
Minute we can lose, be my baby"


Det er ikke ligefrem Whigfields lørdag aften jeg har mig. Meningen var jo egentlig at jeg ville have været i byen igår, med mine veninder. Det aflyste vi så, og jeg tog over til en af mine gode venner for at se film og overnatte. Jeg har derfor sovet langt over tolv timer, så i aften skal den vidst bare stå på SRO, så jeg kan få den overstået... 
Chokolade, jordbær og chai latte, så skal jeg bare igang... men jeg føler ikke for det :-(

Men jeg har faktisk nået en del på min to do liste! :-)

øv, øv!

Husk at følge med på instagram: @chanettelaurberg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar