lørdag den 2. marts 2013

NEW IN

 Som lovet, så har jeg nu lavet et "new in" indlæg, med alle de ting jeg har købt på det sidste... puha, det er utroligt jeg stadig har penge :-)
Skoene på de første billeder er fra genbrug og kostede mig en flad 20'er! Det synes jeg er ret godt gået.
Jeg har længe tænkt på at købe et par mønstrede bukser, men jeg har ikke kunnet finde nogen der var lige mig, indtil jeg fandt disse fra Motel inde på ASOS. Lækker kvalitet og billige var de også!

Halstørklædet var lige hvad jeg stod og manglede. Det er rigtig dejlig varmt og kostede kun en hund.

De næste par sko er fra H&M... dem manglede jeg også lige... Det er jo nemlig ikke til at gå i stilletter inde i Storegade :-(

Så havde jeg en halv time inden jeg skulle ud at køre, til at "kigge" i... den halve times kigge-tid endte med at jeg brugte 235 kr i Søstrene Grene... Så jeg har faktisk brugt 400 kr godt og vel på en uge, KUN i Søstrene Grene. Men jeg synes også selv jeg har fået en del ud af de penge! Skåle, tallerkener, net, "lampe" og smykkeskrin. Lampen er bare en gennemsigtig opbevarings kasse og en lysledning, og den er inspireret af Nannanova!

Min veninde, Panne, lokker mig hele tiden med i genbrug, og det passer mig egentlig fint når jeg finder så fine lysestager som dem i "guld", på anden sidste billede.

Sidste billede er af mit ikke så nye sengetøj fra Södahl. Det er super lækkert at ligge i.

Alt for nu, Peace out!


Genbrug 25 kr.


Motel 227 kr.



Loftet 100 kr.


H&M 200 kr.

Søstrene Grene, tallerkener 18 kr, skåle 16 kr.



Søstrene Grene, forskellige priser, i alt omkring 70 kr.

Søstrene Grene, boks 40 kr, Lyskæde 80 kr.

Søstrene Grene 15 kr?

Genbrug, i alt 90 kr. (se bort fra elastikker og hårbørste)

Södahl sengetøj, 400 kr, købt i Sinnetup.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar