søndag den 3. marts 2013

Nyt layout

Som i kan se har jeg ændret lidt i layoutet!
Jeg spurgte et par veninder om de ikke ville give lidt kritik til bloggen, og de synes det bliver bedre og bedre, og de, nu hvor de kender mig, kan se at det er mig der skriver og hvordan jeg former bloggen og hvordan den "former" mig i mit skriftlige.

Én af dem sagde så, at hvis der var noget bloggen måske manglede, var det en ny header. Ja tak! Det har jeg også tænkt på længe! Men eftersom min blog er meget personlig, synes jeg også at den nye header skulle afspejle min personlighed. Jeg spurgte veninden om hun havde nogle idéer og hun kom så frem med den idé i kan se nu. Jeg har godt nok selv lavet den, men i bund og grund skal hun have credit for den! :-)

Jeg synes selv det er rigtig lækkert at se på! Det ser mere overskueligt og rumligt ud nu!


Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar