onsdag den 23. januar 2013

Ugens musik

Jeg havde egentlig et oplæg klar til jer med 4 dejlige covers... meeeeeeen så var der lige et par sange jeg var nød til at dele med jer, så jeg har samlet lidt ny-udgivet til jer :-)

1. Mads Langer - Elephant
- Jeg er virkelig sucker for Mads Langer og da jeg hørte denne sang blev jeg pludselig også forelsket... det er helt vildt! Jeg vil næsten sige det er den perfekte sang. Rytmen, melodien, teksten, stemmen. Det hele er bare perfekt i en større enhed. Virkelig smukt og velarbejdet nummer... Tak Mads <3

2. Justin Timberlake ft. Jay-Z - Suit & Tie
- Ørehænger.com. Hvor er det lækkert at Justin er tilbage i musikindustrien, og at han så lægger ud med denne fede sag, er bare modigt og jeg håber han lever op til sin egen standard så. Jeg kan rigtig godt lide at nummeret er jazzet og poppet samtidig, og selve titlen får mig til at tænke på Barney Stinson fra 'How I met Your Mother' :-)

3. Fallulah - Dried-out Cities
- Dried-out Cities ligger lige i Fallulah's musik-ånd og -stil. Virkeligt lækkert endeligt at høre noget nyt fra hende. Jeg ved ikke med jer, men jeg får i hvertfald lyst til at lave serie til denne sang, eller bare danse rundt! Super godt nummer! P.S. Linket er til P3 ;-)

4. MØ - Glass
- Brugte liiiiige 10 kr på iTunes på denne sang og det er det værd! MØ er helt fantastisk! Hun minder mig lidt om lykke li, og det er jo en god sammenligning. Hun er spået til at blive stor i år 2013, og det tvivler jeg ikke på at hun bliver. I skal også høre hendes andre singler dem blogger jeg dog ikke om lige foreløbig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar