fredag den 25. januar 2013

Bedrooms much?






Et par måneder endnu og jeg begynder at kigge på lejlighed. Det bliver SÅ spændende og jeg glæder mig rigtig meget til det. Derudover tror jeg at jeg fandt mit spisebord i går. Virkelig smukt, enkelt og rundt træbord til 999 kr. Er det dyrt? Jeg har gavekort til Sinnerup, hvor det er at jeg har set det og jeg er helt solgt! Jeg havde egentlig tænkt på at bruge gavekortet på en gyngesofa til 1999 kr, som i kan se lige her
Men nu tror jeg altså at jeg går efter bordet, jeg skal bare lige have mine forældre med ind at se det.

Desuden fandt jeg det sidste billede på en anden blog og jeg er helt pjattet med ideen med fjerene! Så smukt!

Weekenden kommer til at stå på arbejde og lidt hygge i biografen med en gammel kollega, så det bliver udmærket :-)

God weekend, peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar