onsdag den 23. januar 2013

the feeling of spring


Jeg savner foråret! Det er helt trist udenfor. Jeg savner måden det er både koldt og varmt på. Måden solen skinner på ny, som har den været gemmet væk hele vinteren... hvilket den jo egentlig også har. Jeg savner de helt lyse grønne små blade på træerne. Min yndlingsmåned er Maj, for for mig er alt perfekt. Det er varmt som var det sommer, men stadig er det forår. Man kan ligge uden for i t-shirt og bukser. Man kan befinde sig udenfor uden at fryse og uden at have det for varmt. Briserne der er i luften og den kolde fornemmelse af en forårs-duft, der følger med. Jeg elsker det! Jeg ved godt det lyder klamt poetisk, men for dælen jeg kan snart ikke vente længere! :-)


billedet stammer fra Kitty Gallannaugh Photography.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar