mandag den 3. december 2012

Yndlings musik

Musik er en stor del af min hverdag! I bussen 25 minutter til skole og 25 minutter hjem igen, gymnastik og løbeture er generelt det jeg bruger musik til. 
Jeg har en MEGET blandet smag af musik og mine yndlings numre er ofte dem jeg kan lave serie eller rytme til.
 lige for tiden hører jeg disse numre rigtig meget:

Jeg kan rigtig godt lide denne sang, da der er et eller andet specielt over beatet! Den er mega lækker, efter min mening! :-)

MMMH! Beyonce og hendes home-girls! MUMS! Virkelig godt nummer til når man skal ud at køre med pigerne!
Og jeg må endelig ikke glemme remix'et af Cyril Hahn!

Jeg hørte dette nummer i en butik, da jeg var i Århus i lørdags og fandt hurtigt min musik-genkender frem!
Det er et godt nummer at lave lektier til, da det kun er et beat og ingen sang/tekst!

"I'm naked, I'm numb. I'm stupid, I'm Staying and if Cupid's got a gun, then he's shooting!"
Seniorpigernes serie i denne sæson, virkelig godt nummer der har fortryllet mig dybt!
På det sidste er jeg faktisk blevet rigtig vild med Lykke Li, jeg synes hun er helt fantastisk med hendes måde at synge på!

Et evigt hit! Det stammer fra min tid på efterskolen og selvom mit år måske ikke var så godt, har den sang her fanget de gode minder!

En af lærerne på efterskolen er lige gået bort (han døde bare pludeslig) og på hans facebook væg er der rigtig mange der har slået lige netop denne sang op. R.I.P.

Dette nummer dør aldrig! <3

Lidt fra min musiske verden, peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar