mandag den 3. december 2012

Fremtidsdrømme

Fremtidsdrømme: Hvis i havde spurgt mig for 2-3 år siden så min fremtid således ud: Arbejde på McDonald's når jeg kom hjem fra efterskole, 2 årig HF-uddannelse. Efter dette hed det VIA University læreruddannelse i silkeborg og efter dette måske ud at rejse lidt også ellers igang med "livet"!

Nu ser det sådan ud: Jeg arbejder i kiwi, går på STX i Randers og når jeg har fået huen på, så hedder det faktisk bare "ADIOS" og så rejser jeg i mine sabbat-år (regner med 2)!
Jeg vil rigtig gerne til Borneo og se det vilde dyreliv og besøge Save the Orangutang, som vi også donerede penge til da jeg gik på efterskole. Jeg er også meget fascineret af kultur og kunne derfor også finde på at tage til Lima i Peru eller Rio de Janeiro.

Fremtiden: WHO THE HELL KNOWS?! :-D
Det vigtigste for mig er ikke at få en uddannelse hurtigst muligt, men  at få den rigtige uddannelse!
De uddannelser jeg gerne vil have lige nu ser sådan ud:

1. En kandidat i Performance-design på Roskilde universitet, supleret med engelsk.
2. Kok eller konditer uddannelse
3. Læreruddannelse

Jeg skal snakke med en studievejleder på fredag, så jeg håber vi kan finde ud af det, så jeg får lidt ro og ved hvad jeg skal have fokus på fremover.

peace out <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar