tirsdag den 4. december 2012

Det at gå på efterskole...

En ting jeg rigtig godt kunne tænke mig at udrette med denne blog, er at komme frem med historien om hvordan jeg havde det på efterskole.
Det kan MÅSKE være en tårepresser og det kommer helt sikkert til at støde nogen af dem jeg gik på efterskole med, og derfor nævner jeg ingen navne.

Det er en udfordring jeg vil tage op med mig selv og skrive en artikel om det, eller hvad man nu skal sige. Jeg er normalt ikke specielt god til at skrive historier eller artikler, men når jeg så skal skrive om mine følelser, går det egentlig rimeligt nemt for mig.

Grunden til at jeg vil ligge den på nettet er, at jeg ved at jeg ikke er den eneste der følt det sådan som jeg har, på deres efterskole ophold og jeg synes også det er vigtigt for kommende elever at de skal vide "en anden side" af historien med hensyn til det at gå på efterskole.

Da aldersgruppen passer godt til Vi Unge, vil jeg spørge om de vil være interesserede i at udgive min version af efterskole-livet, for igen; jeg mener jeg kan gøre en forskel ved at forberede unge mennesker på, at det altså ikke altid er lige godt for alle.

Det skal nu også siges at det altså ikke var alt sammen der var lort og hårdt osv., for jeg har heldigvis også fået et par gode minder derfra! Og nogle af mine bedste venner, er de eneste jeg snakker med derfra :-)

Det kommer til at blive et juleferie-projekt, så jeg lover højt på bloggens veje at det hele vil blive lagt ud d. 2. Januar!

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar