søndag den 16. december 2012

What I want for Christmas

Jeg fylder 18 år lige efter jul og min ønskeliste er allerede aaaalt for lang!
Men for at finde ud af hvad jeg ønsker mig mest vil jeg vise jer lidt :-)

Bogen WABWOT er noget jeg længe har ønsket mig. Jeg tror også den kunne blive helt perfekt til stuebordet engang. Den har til med sin egen hjemmeside her.
Jeg håber lidt at jeg får dette halstørklæde af "ham der" i julegave. Jeg har kørt ned over siden rigtig mange gange, men det var først da Lisa fra Lisa Place havde vist sig med det på at jeg var solgt! Dog ved jeg ikke rigtig om det vil passe til min nye jakke :-(

Andre ønsker:
Nike free run + i sort og hvid
Maria Black smykker
Pernille Corydon smykker

Selvfølgelig ønsker jeg mig tusind andre ting, men jeg tør ikke åbne min ønskeliste længere, da jeg frygter at der kommer nye ønsker på :-)

Peace out og glædelig jul! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar