tirsdag den 18. december 2012

Blog discovery!

En kedelig fysik time kan hurtigt forvandle sig, hvis man  finder gode blogge... I går fandt jeg nemlig bloggen Nanna Nova. Jeg synes hendes blog er helt, helt, HELT fantastisk da den rummer mange forskellige ting, uden at det bliver forvirrende!
Elsker det!

Det er lidt sådan en blog jeg vil have, når jeg engang får tid, og kommer væk fra de her impuls-skriverier!

Jeg er specielt forelsket i Nanna's plakater af eget design, jeg synes de er så smukke... og så er de med afrikanske dyr, hvilket jo er en kæmpe bonus! :-)

(jeg er ejer ikke dette billede)
Plakaterne kan købes her!

 
(jeg er ejer ikke dette billede)
Når jeg en gang flytter hjemmefra (til sommer regner jeg med), kunne jeg godt tænke mig at låne en projektør og male forskellige dyr fra savannen op på en væg. Jeg tror det vil give en super fed effekt i stuen.
Hvad synes i?


Peeeaaaace out!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar