søndag den 16. december 2012

Uge 7

I uge 7 har jeg meldt mig på en skitur med gymnasiumene i Randers! Turen går til Risoul i Frankrig og vi bliver et lille hold på 20 mennesker eller noget!
Der er kun 2, jeg kender og 1 bekendt... men jeg elsker jo at møde nye mennesker! :-)

Det er nr. 2 skitur jeg tager på i mit liv, så jeg regner med at det bliver godt! Den første var for 2 år siden med efterskolen og jeg er faktisk rimelig god af en ny begynder at være :-)
Min ven som har arrangeret turen i år, har dog også lovet mig at lære mig at stå på ski... IHA JEG GLÆDER MIG!

Her er en lille video, eller en appetitvækker :-)

Dog skal jeg også have fundet et par nye skibukser, da min nummi er blevet for bred til mine gamle (øv, ja!)
Nogen der har et mærke eller noget som de vil anbefale?


Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar