torsdag den 20. december 2012

Ugens musik: jul!


Jeg havde vidst lovet jer at det blev hver torsdag jeg lagde et indlæg ud om musik, så her får i lige juleudgaven ;-)

1. Christina Aguilera - This Christmas
- jeg synes at Christina har lavet en rigtig god jule-cd i tidernes morgen, hendes stemme og stilen i sangene er helt fantastisk!!! Virkelig et godt match. Dog er favoritten This Christmas, som du kan høre her.

2. Wham! - Last Christmas
- The one and only! Ingen jule-playliste, uden Last Christmas... så er det lige meget om det er en cover-version. Musikvideoen får mig i dejlig jule/skitur stemning! Hør det gamle 80'er hit her.

3. Sys Bjerre - Det' cember
- søde, søde Sys! Hun fortæller den "triste" udgave af den danske jul, men gør det til gengæld på en sød og hyggelig måde, så man ikke bliver i trist julestemning! Hør den søde sangerindes julesang her.

4. Kylie Minogue - Santa Baby
- Den lille, søde og ret frække sang har af en eller anden grund fået en større plads i mit julehjerte (hihi). Jeg synes den bedste udgave er denne, med søde, lille Kylie. Havde jeg været en mand, havde jeg klædt mig ud som julemand for hendes skyld! Hør den sjofle julesang her.

5. Train - Shake up Christmas
- Putter lige en ekstra sang på i andledningen. Coca cola bilerne er noget jeg også forbinder med jul og at der nu også er blevet lavet en sang til er klart et bonus. Hør den forsonene Coca cola sang her.


Jeg ved godt i muligvis kender alle sangene, men skidt med det... vi vil jo gerne have et den ene jul er nøjagtig ligesom den anden :-)

Peace out, it's christmas tiiiiime!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar