torsdag den 20. december 2012

stemningsbilleder fra efterskole











Selvfølgelig var det ikke alting der var skidt på mit efterskoleophold! Men det der har været svært har desværre bare fyldt så meget at jeg ofte glemmer nogle af  de ting, som jeg faktisk synes var rigtig gode!
Fx er 3 af mine bedste venner de eneste jeg stort set har tæt kontakt med fra efterskolen. De betyder alle meget for mig. På nederste billede er det Mary og jeg før høstfesten! Godt nok går der tid imellem vi ser hinanden, men vi har begge meget at se til, men det ændre ikke på hvor meget jeg holder af hende! <3

Det andet indlæg jeg har lagt ind om efterskole kan du se her. Jeg har faktisk fået svar fra Vi Unge og skal nu til at fortælle lidt mere om min historie til dem, for at de kan finde ud af om de vil lave en artikel med det.
Igen vil jeg lige fortælle at jeg gør det for at andre kan forberede sig mere på det der også kan komme på et efterskoleophold!

Peace out!

P.S. sorry for den dårlige billede kvalitet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar