fredag den 21. december 2012

Inspiration: Tattoo

Jeg vil rigtig gerne have tattoveringer, uanset hvor meget min mor er imod det. Jeg er helt sikker på at jeg vil have en giraf på venstre ribben. Grunden for at det lige skal være en giraf er at for mig symbolisere den; at man skal huske at holde hovedet højt! Jeg synes selv det er en smuk tanke!

jeg vil rigtig gerne have tegnet for kvinder bag venstre øre. Denne for at symbolisere at jeg er en kvinde og at jeg er lige så værdig så som Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Beyoncé mv. Store kvinder som har vist sig for verden og ikke frygter noget. En kvinde er en kvinde værdig, eller hvad man nu skal sige!

jeg kunne måske også tænke mig en lidt mere meningsløs tattovering, ved dog ikke hvad, men har fundet en masse billeder på nettet som jeg nu vil vise jer.

Hvad synes i?
(jeg ejer ikke nogen af nedestående billeder)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar