søndag den 9. december 2012

Weekend + flex = hm....

Øv, for en blandet weekend!
Julefrokost var superhyggeligt og jeg fornemmer at min klasse faktisk hnger ok godt sammen alligevel :-)
Kærestesorger er klart et minus...
Fredagstræning var godt, men trætende! :-)

Har i dag været i gang med at søge på lejligheder, da jeg efterhånden er klar til at flyve fra reden og har nu også pengene til at gøre det!
Jeg vil rigtig gerne bo i en 2-værelses, hvor man også må have dyr... ellers dør jeg da af kedsomhed :-)

Hvis i kender nogen med en 2-værelses i Randers, så må i gerne lige skrive en kommentar eller mail.

Flex ugen kommer til at bestå af teorilæsning, øv! :-(

Også ret fedt at den uge man kan blive risikeret at blive sneet inde, er sjovt nok den uge hvor man kun har to timer!

Peace out!

(Hyg jer med denne dejlige sang imens)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar