onsdag den 19. december 2012

SOS tøjkrise

Okay fra start af:
Jeg har længe ledt efter noget jeg kunne have på til min 18 års fødselsdag, en kjole eller top, nederdel... et eller andet som jeg kan bruge igen!
Jeg har været i Århus med min søster, jeg har kigget i butikkerne igen, søgt på nettet og intet at finde!
Har dog bestilt to ting hjem, selvom jeg ikke har råd. En creme-farvet top fra River Island og en sort kjole fra Oasis. Begge to med peplum, som jeg er belvet helt forelsket i.

problemet er nu at jeg ikke kan beslutte mig:
Kjolen sidder faktisk rigtig flot på mig, men den er slet ikke mig desværre :-(
Toppen er mere mig, men klæder mig selvfølgelig ikke...............

Så hvad gør jeg nu?!?!?
Jeg er fuldstændig blank! Og jeg skal snart have ryddet ud i skabet og alt det festlige tøj jeg har derinde, er ikke så festligt igen (læs: luksus problemer!)
Har i noget der kunne være pænt til en str. M/40?

(Og ja, jeg ved godt der er over en uge tilbage! :-) )


Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar