mandag den 3. december 2012

Rundvisning

I lørdags tog jeg mig selv i måsen og fik langt om længe ryddet op og gjort rent på mit værelse!
Tilmed fik jeg også rykket rundt, dejligt :-)

jeg vil dele et par billeder af hvordan der nu ser ud og så har jeg taget et par billeder af mine yndlings ting på værelset!

Le'go!

Mit lækre skrivebord står nu op af min billede væg

Denne stol er jeg faktisk ret stolt af! Det skulle alligevel ud til genbrug, så jeg fik den og et bord (som ikke er taget i brug endnu) og så har jeg brugt noget af min sommer på at male det hvidt! Resultatet er blevet meget godt syntes jeg selv og nu bruger jeg det som opbevaring af mine blade og mine to yndlings lysestager fra Søstrene Grene. 

Mine knage-rækker er jeg også ret stolte af, for handy-woman her har selv hængt dem op!
De er også fra Søstrene Grene og jeg bruge det til opbevaring af tasker, halssmykker, tøj og hætter ;-)

sådan stod overstående ting før

Disse lysestager kunne jeg heller ikke være foruden! Jeg købte dem da jeg var på Island, i en butik der hedder Sirka. Jeg var inde i butikken 3-4 gange på den uge jeg var der. Jeg var virkelig solgt!
Jeg fandt ud af at almindelige fyrfadlys ikke var så pæne til dem, men så faldt jeg over disse lyserøde lys i tiger og de passer perfekt! (Billedet i baggrunden er fra min avatar-opvisning med Spring-Rytme mix)

Igen fra Island og fra samme butik og igen noget jeg selv har sat op. Jeg bruger dem til håndklæder og den anden til halstørklæder.

Og disse basser er seriøst min yndlings ting i hele verden! Da jeg har en søster som pt bor i/på Grønland, spurgte jeg hende om hun ikke vil købe et par med hjem. Det viste sig så at de allerede lå i kufferten og jeg fik dem helt uventet i fødselsdagsgave sidste år!
Det er ægte sæl og ægte hund, og det skal lige siges at hunden var død af naturlige årsager og jeg selv er en kæmpe hunde fan!


alt for nu, peace out! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar