mandag den 3. december 2012

Den kære vinter!

Ja, undskyld den lange pause, men jeg har simpelthen haft så travlt og været så træt (læs: en morfar hverdag)! Jeg har stadig meget travlt med det hele, da jeg fylder 18 år om 25 dage og er ved at tage kørekort + skole og arbejde!

Men nu ville jeg lige tage mig en tid med bloggen, hvis den overhovedet skal blive til noget! :-)

"Brrr! It's cold in here!" - citat er fra Bring It On (ELSK) og i skal bare lige skifte "in" ud med "out", så passer det, undskyld sproget!, fandeme på det danske vejr! Hver morgen løber jeg ud til bussen og ender alligevel med at vente (læs: ved at fryse ihjel) på bussen som er 10 minutter forsinket!!! Flot midttrafik! :-(

Og at "manden" eller "kæresten" (hvad end man vælger at kalde os) så lige har været på luksus charter på Gran Canaria gør mig da slet, slet ikke misundelig!
 - specielt ikke når man får billeder som dette:
(håber i forstår ironien)

men så er det vel godt man altid kan gøre hævn med dette:
"velkommen hjem madafakka!" ;-)

Normalt er december en måned jeg glæder mig til, men de sidste par år har jeg desværre haft det så dårligt socialt og psykisk at jeg ikke har kunnet holde det ud. Men er der (håber jeg ikke), noget der kan vælte mig af pinden, for det har jeg slet ikke tid til i min travle kalender! ;-)


alt for nu!

Peace out og glædelig december! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar