tirsdag den 18. december 2012

Ugens musik

Jeg tror jeg vil gøre det til en ugentlig begivenhed at ligge 3-4 musik numre ind. Jeg tror det bliver om torsdagen fremover.

Håber i kan lide det!

Tegan & Sara opdagede jeg forleden, da jeg forleden da jeg så min yndlings serie 90210. Det er tit serien får nogle fede gæste-kunstnere, og jeg forelskede mig med det samme i dem her!



Jeg så at Disclosure kommer på Roskilde festival og søgte på deres musik... igen, faldt jeg pladask!
Virkelig fedt nummer, med virkelig fed video.



Denne sang er så sød og smuk, så selvfølgelig er den med i Twilight: Breaking Dawn pt. 1, under brylluppet. Den kommer jeg til at høre mange gange i bilen!



Mmmmh! Coldplay! Coldplay og jul er jo en god kombination fandt man ud af. Elsker sangens tempo og rytme!



peace out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar