torsdag den 27. september 2012

I heart Nike

Jeg er sucker for sportstøj-mærket Nike!!

De laver simpelthen de fedeste ting og de ting har et fedt/lækkert design og er tilmed HOLDBARE!!!
Jeg har et par sko, som dog er lidt slidte, men er så gode at gå i! Jeg har haft dem i et år og jeg går i dem uafbrudt!
De sidder fantastisk godt på min fod, og jeg bruger dem både til hverdag og til når jeg er ude at løbe.
Men det er dog ikke kun skoene der er helt fantastiske: Min første sports-BH var også Nike... eller er, for jeg har den stadig og den passer perfekt og er så vidt jeg husker "lige fyldt 4 år" ;-)

Men tilbage til skoene: har i prøvet at designe jeres egen Nike-sko? I kan gøre det her: http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,nikeid

Jeg har ofte siddet derinde og i lang tid!
Her et af de par jeg rigtig gerne vil have (hvis jeg havde råd altså!).

Jeg synes det er en helt fantastisk måde at møde kunderne på!
I julegave ønsker jeg mig også de helt normale sorte/hvide Nike Run.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar