torsdag den 27. september 2012

Velkommen

Hej alle!

Jeg har længe ville starte min egen blog, men jeg har desværre aldrig fået gjort noget ved det... sådan for real! Og nu starter jeg simpelthen den her, lige nu hvor jeg har allermindst tid til det. Men mon ikke det går ;-)

Jeg har valgt navnet til det denne blog, da jeg synes det lød super sødt! Og ikke nok med det: Jeg hedder Laurberg til mellemnavn og det bliver ofte forvekslet med laurbær og det kaldte mine klassekamerater mig også i folkeskolen. Så da jeg hørte det en dag i fjernsynet, tænkte jeg: "tjoh.. hvorfor ikke?!!".
Så det er derfor :-)

Bloggen kommer dels til at handle om dele af min hverdag og så blomstre der en lille bager inde i mig, så der kommer også lidt dej ind ;-)
Ikke nok med det, så ELSKER jeg mode-blogge og har et kæmpe billedbibliotek på min computer med tøj jeg godt kunne tænke mig (billederne er dels fra stylegallery.com/da)


Lidt om mig:
Jeg hedder Chanette, er 17 år og kommer fra en meget lille by kaldet Hvidsten, som ligger nord for Randers. Hvis i har hørt navnet Hvidsten før, skyldes det filmen om modstandgruppen under 2. verdenskrig også kaldet Hvidstengruppen.
Jeg går i 2.g på Randers Statsskole (det største gymnasium af de to der er i Randers) og det er super super godt! På skolen sidder jeg også som vicepræsident i festudvalget!
I hverdagen arbejder jeg i kiwi minipris, og det er nok det bedste job jeg nogen sinde har haft!!! Det er jo et kanon personale! Jeg arbejder hver onsdag aften fra kl 15/16-23, så jeg er faktisk aldrig hjemme :-)
Der er mange der har spurgt om jeg ikke snart flytter derind... (Vi siger ikke til nogen jeg har en tandbørste derinde ;-) )
Og udover det går jeg også til gymnastik!For to år siden startede jeg på en efterskole, hvor det var en del af hverdagen at have gymnastik, og jeg blev fuldstændig bidt af det! Jeg har før haft det sådan at hvis man ikke var god til en sport, så skulle man lade være. NOPE! Fortsæt hvis det gør dig glad!!!
Jeg er ikke den bedste gymnast og bliver det aldrig, men hold da op hvor er det bare en fantastisk sportsgren! Jeg går på et hold kaldet Spring-Rytme mix, som er blandet piger og dreng, spring og rytme og det er super fedt hold! www.springrytmemix.dk

Alt for nu!
Peace out <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar