lørdag den 13. april 2013

Long time, no see

Pyha jeg føler ikke at jeg har blogget i lang tid nu! Det har jeg egentlig heller ikke, for sidste "relevante" indlæg er faktisk præcis en måned siden i dag.
Jeg har haft super meget at se til, her på det sidste, så her kommer der en lille update:

Jeg har langt om længe fået mit kørekort! Jeg har desværre været rigtig nervøs, og bestod først 4. gang! Nu kører jeg til gengæld godt, medmindre folk kommenterer min kørsel!(!!!!!!!!!!!)

Jeg er startet fitness(læs: tvunget af min lige-vendt-hjemfra-militæret-søster), og det gør mig bare så meget godt!!! Jeg er begyndt at få meget mere overskud til fx gymnastik!

Ligeså snart min studievejleder kommer hjem fra sin rejse, skal han så hjælpe mig med at få mig på banen igen mht. skolen, som ikke går så godt :-(

Selvom jeg er "fuld af" overskud, så er jeg lidt forvirret og har brug for at finde mig selv, på et højere plan.
Jeg var igår til noget der hedder Skywalk i Randers, og det var super fedt og rigtig hyggeligt! Jeg tror at det er lige noget for mig, da folk er så imødekommende og "ærlige". Det var en utrolig smuk oplevelse, og det er bestemt ikke sidste gang jeg tager til det!

Det var en lille update og jeg vil fremover se hvor meget jeg kan komme til at blogge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar