søndag den 14. april 2013

Den evige prinsesse

Jeg er stadig 7 år og prinsesse inde i mit hoved... og sådan vil det nok altid være! :-)
Ikke fordi jeg klæder mig i lyserødt og tager tiara på, men eventyr er jeg helt vanvittigt forelsket i.
Eftersom jeg er begyndt at falde lidt bagud med mit engelsk, har jeg derfor valgt at købe et eventyr... på engelsk! Sådan rigtig godt gammeldaws! Jeg har nemlig lige bestilt Alice in wonderland. Når jeg engang bliver moster og/eller mor er det også en historie jeg vil læse højt, så de lærer engelsk fra barnsben.
Jeg synes også det er en meget lærerig historie der er fyldt med moraler, så som:
"Tillykke med din ikke-fødselsdag", som er en morale om at du skal huske også at fejre de dage hvor du ikke fylder år, ellers bliver livet hurtigt kedeligt! :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar