lørdag den 29. december 2012

Nytårs outfit

Wuuuuup! Ny rekord for sidevisninger! Det hjælper altså at promovere! Håber i bliver hængende! :-)

Nytårs outfit inspiration. Jeg synes godt at man må være lidt afslappet nytårsaften, men det afhænger selvfølgelig også af, hvem der er med :-)
I år holder jeg nytårs aften med et par gamle veninder, som jeg ikke ser så tit. Jeg glæder mig rigtig meget!
- Dog aner jeg ikke hvad jeg skal have på, men jeg er og bliver desværre en bukse-pige! :-)

Jeg er begyndt at lege lidt med Picasa 3, så i må lige bære over med at jeg ikke er så teknisk endnu!

Her er nogle ting jeg kunne finde på at tage på nytårsaften, da jeg mener det både er festligt og afslappet. Specielt er jeg vild med Arizona College tee fra bikbok, som kan købes her. Jeg synes virkelig den er cool. Bukserne er fra Dr. Denim og modellen hedder plenty. Det er en lækker buks til 400 kr og kan købes i New Yorker og CIN i Randers. Accesories og sko er fra Asos, kjolen fra bik bok og de to toppe fra Topshop. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar