lørdag den 29. december 2012

et lille input

Pyh for en travl juleferie jeg alligevel fik! Dagen i dag er gået med tømmermænd i IKEA og har samlet en fin reol herhjemme bagefter, til kun 100 kr.... den kan så desværre ikke være nogen som helst steder på mit værelse :-(
Imorgen skal jeg bytte fødselsdags gaver og lave nytårs indlæg og på arbejde... Så skal jeg finde ud af hvad jeg egentlig skal nytårs aften, selvom det har været planlagt i 100 år nu. Mandag skal jeg på arbejde kl. 6 om morgenen og så hjem og sige tillykke til min dejlige mor som fylder 53 år!! HURRA! :-)
Middagslur og så skal der gang i gaden!

Dagen i går var rigtig dejlig og jeg hyggede mig rigtig meget! Først blev jeg vækket af en dejlig hund som gøede en halv time før de egentlig skulle vække mig... Tak til Buster! Så gjorde vi klar og så kom de 31 gæster vi havde inviteret :-)

Da de fleste var gået hjem tog min fætter og jeg + en veninde i byen og hyggede os der, med en masse andre! Alt i alt en dejlig dag og nat!

Der skal lige gives credit til Café Borgen for at spørge om ID hver gang og sige tillykke som de eneste "bartendere"!
P.S. Man har altså lov til at være morgen grim, også selvom man fylder 18 år! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar