torsdag den 27. december 2012

Music is love being sung

ugens musik bliver i kærlighedens tegn. Ikke fordi jeg har specielt meget lyst til at tænke over det med kærlighed, nu hvor det i dag er 2 uger siden han gjorde det forbi. Er stadig nede over det, men derfor er det stadig rart at drømme!

"Keep up the mood Channi!"

- Sangen er fra filmen Dear John og den beskriver bare hvor dejligt en morgen kan være med kæresten... hvor man bare ligge i sengen... muuuuums!

- Sangen er fra Twilight Saga: Breaking Dawn pt. 1. Elsker filmen og jeg har fået et helt flip med det! Elsker det. Igen er det en måde for mig at drømme væk fra det hele på. Man lever i Bella's vampyr univers. Og gæt hvilken brudekjole jeg har kopieret ned i mit billedebibliotek med tøj ;-) 

- Jeg har egentlig ikke så meget at sige om sangen, men jeg synes den er dejlig rolig og lige i The XX's ånd. :-)

- Det er vidst ikke nogen hemmelighed at jeg havde et mindre "crush" på frk. Aguilera i tidernes morgen. Hun har simpelthen en dejlig stemme og hendes søn er sgu meget heldig med sine godnat sange!
Jeg elsker denne sang, da Christina viser sig fra en helt ny side, i forhold til andre sange hvor hun kommer højt op i tonerne (eller hvad man nu siger). Stille og rolig sang som er skrevet til hendes ex-mand Jordan Bratman. Man kan virkelig fornemme at det var kærlighed, men hvad der så gik galt er jo deres sag.

Hvis i ikke synes sangene stemmer over ens med det jeg har skrevet, så skriv en kommentar ;-)
Billederne er taget fra tumblr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar