onsdag den 26. december 2012

Birthday coming up!

Så er der kun to dage til min 18 års fødselsdag! Jeg har virkelig glædet mig længe!!!
Jeg håber i alle har haft em god jul, og efter min fødselsdag ligger jeg et indlæg ind med gaver! :-)

Jeg synes det er på sin plads at vise jer noget af det jeg ønsker mig.
Jeg ønsker mig dette billede (altså ikke originalen) da jeg tror det vil se fedt ud i en stor ramme, når jeg engang flytter hjemmefra, virkelig!
Normalt hader jeg at gå med ur, men for et stykke tid siden begynde jeg at gå med mit gamle. Jeg synes det så smukt ud til mit håndled og slankede det tilmed også :-)
Men det gik i stykker og jeg smed det væk, så nu ønsker jeg mig et nyt i fødselsdagsgave, og i guld!
Dette ur kan købes her.
Roskilde festival billet står øverst på ønskelisten! For hold da op hvor er jeg træt af at høre på mine veninders minder fra i sommers! Jeg vil så gerne med nu, og det er deres skyld :-)
Jeg tvivler dog lidt på om jeg får den, men man kan altid skrive det på og se hvad der sker!

Please just give me them!


Alt for nu, peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar