søndag den 25. august 2013

#LetsFinishTheMission: Stor kirke, lille kirke, min kirke

Dette er en intro til et emne, som jeg gerne vil ligge stor fokus på!

Som nogen nok har læst sig til, så er jeg altså "gået hen og blevet kristen". Gåse-øjnene, skyldes at jeg egentlig altid har troet på Gud og jeg har altid set mig selv som kristen. Men efter jeg er startet i skywalk, har jeg fået et helt andet syn på min hverdag, verden og Gud. Efter jeg lige så stille er begyndt at finde Gud, slapper jeg mere af og hviler mere i mig selv, end jeg har gjort før.

For nogen menneske tager det helbredelse eller andre mirakler, men for mig og andre mennesker, er det mere som en process. For at forklare det lidt dybere, er det egentlig nemmere for mig at vise det ;)

Mie har været ude for en ulykke, og var blevet lam. Hør hendes historie 5 minutter inde i denne video her.

Og i denne video er min version af, hvordan jeg er kommet til at blive stærkere i min tro. Til sidst i videoen siger min ven Patrick, et citat: "Det er ikke mirakler der skaber troen, men troen der ser miraklerne". Videoen ser i her.

Gud er stor, og Gud er fantastisk!

#letsfinnishthemission

Ingen kommentarer:

Send en kommentar