søndag den 28. juli 2013

Weekly music

lidt music til jer... det bliver nok ikke ugentlig igen, foreløbig. sry.

1. Calvin Harris - Feel So Close
- denne sang er jeg kommet til at elske, grundet dette klip. Jeg ved ikke hvad der gør det, men jeg drømmer mig næsten ind i scenen, selvom det er med vampyrer og alt det. Men måden alle bare danser på er så fedt!
Love it.
Calvin Harris er også blevet lidt af en snack, hvis i spørger mig ;-)

2. Capital Cities - Safe And Sound
- opdaget fornylig. En anderledes sang, og virkelig lækker og enkel. Jeg er tosset med det, men tvivler det bliver en sang jeg kommer til at høre om og om igen.
Men bonus til videoen.

3. Disclosure - You & Me
- Jeg er kun blevet mere forelsket i Disclosure, siden Roskilde! Jeg har til og med også et lille crush på Eliza Doolittle. Og de har lavet en helt, helt fantastisk kombination!

4. Iggy Azalea - Bounce
- jeg kan egentlig ikke normalt lide Iggy, men denne sang er nu helt fjong, men jeg ved ikke hvad det er at der går det. bum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar