torsdag den 18. juli 2013

99 problems

På fredag holder jeg min 18 ½ års fødselsdag (hæhæ), og jeg glæææder mig! :-)

Vi bliver dog ikke så mange som jeg havde håbet, men det vigtigste er kvaliteten, ikke kvantiteten (ja jaaaa, noget har man vel lært på STX ;-) )

Jeg har snart lavet så mange forskellige spotify playlister, at det er for mange!
Men jeg vil nu dele lidt med jer, hvilke tracks vi kommer til at danse røven ud af bukserne til på fredag, wup wup!

1. Icona Pop ft. Charli XCX - I Love It
- ARGH! Den er så naaaajs! "I got this feeling on a summerday, when you were gone! I crashed my car into the bridge!". Rebelsk, lige som mit nye hår (følger). Dejligt og festligt sommerhit, mere er der ikke at sige!

2. Quadron - Hey Love
- Opdagede lige denne lækre sang på arbejdet idag. Det var egentlig meningen at jeg skulle have set Quadron spille på Roskilde Festival, og jeg kan egentlig ikke huske hvorfor det ikke skete... øv, øv, øv! Men dejlig lækker latino pop- elsk på Coco O.

3. Gwen Stefani - What You Waiting For?
- Vi hørte den i bilen på vej til stranden den anden dag, det var så chick flick som det kunne blive ;-)
Den er jo også voldsom fed, i forhold til hvornår numret blev udgivet! Bonus til Gwenni! UH UH UH! Så er videoen tydeligt nok inspireret af Alice i Eventyrland!!

gæt hvem der snart får stress! Af alt ;-)
Min date i går, kig nogenlunde... men er det virkelig ham der skal tage det første skridt hele tiden??






Ingen kommentarer:

Send en kommentar