torsdag den 14. marts 2013

Ugens musik

Ikke så meget nyt fra min side, udover at turboweekend spiller på mit gymnasium imorgen!!!!!!!!!

1. Atomic Kitten - Eternal Flame
- Den kører nonstop for tiden! Jeg ved ikke hvorfor, men det er bare en sang der bliver ved med at være god!

2. Free Energy - Dance All Night
- den er så dejlig "teenageagtig" på sin egen måde... i ved, sådan dejlig rocket og alligevel suuuuper blød! Virkeligt lækkert nummer. Jeg regner med at købe deres album, lige så snart mit NYE kort virker! :-)

3. Arcade Fire -Abraham's Daughter
- Jeg elsker at der er sådan lidt militær-stil over sangen, og man kunne sagtens bruge den til en koreografi engang.

4. Daughter - Youth
- Jeg kendt denne sang længe, men er begyndt at høre den rigtig meget, efter at jeg fandt den på spotify, for en uge siden eller noget. Den er lige mig, dejlig, stille og rolig, og så er det igen en af de sange jeg kunne se mig selv lave serie til.

5. Karen O and the Kids - All Is Love
- Jeg lærte denne sang at kende igennem denne video her. Jeg blev helt forelsket i måden han bevæger sig på. Og sangen bringer virkelig den glade barndom op i en. Den er fra filmen Where The Wild Things Are, og jeg har egentlig tænkt på at jeg skulle se den engang, da jeg godt kan lide det der "barnlige" univers.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar