onsdag den 6. marts 2013

Ugens musik: 90210

Lige nu sidder jeg jo midt i min SRO, og nu ligger jeg lidt små syg... igen! Det er simpelthen irreterende! :-(
Ikke nok med det har jeg ikke sovet specielt godt og vågnede kl 3 i nat... Og det resulterede så i at jeg kom til at smadre min nat lampe,  selvfølgelig............
Selvmedlidenhedsniveau: 5
Så nu plejer jeg mig selv med Kusmi te, SRO og facebook. Okay, de sidste to ting er måske ikke en så god kombi! :-)

For én gangs skyld glæder jeg mig da godt nok til det bliver mandag!


Jeg ved ikke om jeg har skrevet om det før, men en af mine yndlings tv-serier er 90210. Og nu har jeg også opdaget at seriens musik bliver lagt på spotify... hvilket er lææækz!

Nogle af mine yndlings sange der fra, får i her:

1. Peace - Bloodshake
- denne sang var i går dagens afsnit, og den er så dejlig "hippieagtig". Til sommer skal jeg bare danse i bare tæer og regnvejr til denne sang! Det er i hvertfald det jeg tænker når jeg hører den.

2. Atlas Genius - Trojans
- Jeg har blogget om denne sang før, men den er altså også lækker!

3. The Thirstbusters - Caught Between
- Sådan en rigtig boyband sang, det passer lige til bilen ;-)

Playlisten finder i her.
Hvis i synes godt om min musik, synes jeg også i skal subscribe min playliste LÆKZ. Det er en god blanding af hvad jeg hører, og det er også den jeg bruger til daglig. I finder den her.





















(jeg ejer ikke billederne)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar