fredag den 1. marts 2013

Those days, you feel like...

...At alle hader dig. Enten fordi du er dig selv og de synes du er sær. Eller også fordi du har kysset med en man ikke lige vidste havde en on/off-kæreste, og man føler sig som en kæmpe idiot pga at HAN har gjort noget forkert. Eller fordi ens "ex" stadig hader en, selvom det var hans valg det hele og ham der ikke gider at snakke med en. Så lige nu føler mig som det sorte får, stort set overalt, undtagen hos Panne og pigerne.

Jeg hader at have det sådan, og jeg ved det er i en periode, eller måske en dum dag jeg har det sådan, men hvor jeg dog hader det.

Jeg er måske ikke så meget typen der tænker før jeg handler, men jeg er sgu ikke den eneste! Jeg hader bestemt at ham jeg kyssede med, skyder skylden på mig og siger at han var fuld osv., når han udemærket godt ved hvad fanden det er han selv har gjort!
GRRRRR!


Sorry for det negative indlæg, men jeg synes også at det er vigtigt at folk også ved at en bloggers liv ikke er lutter lagkage.

Alt dette ender måske i en bytur i aften, men ens forældre er jo også hys nu, pga SRO!

Selvmedlidenhedsniveau: 8
 peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar