mandag den 4. februar 2013

Fødselsdage og alt det der...

Ja, sorry guys jeg har ikke haft den vilde blogger lyst på det seneste :-(

Min date gik fin nok i lørdags, men jeg spurgte ham så dagen efter (altså over mobil) om det var noget vi skulle gøre igen, han sagde nej, grundet at han ikke følte kemien rigtig var der og på grund af alders forskellen. YES! tænkte jeg, for endelig er der én der tør sige det lige ud!! YOUNG BOYS TAKE NOTES!

En af mine veninder fylder 19 år i dag og på det punkt begynder man sgu at føle sig gammel! To af mine bedste drengevenner fylder også 20!?!?!?!? Any ways, så har hun lige skrevet følgende:
"Hahahaha, dør af din fødselsdags hilsen! ;)
... Ikke bogstaveligt, for så gammel er jeg ikke!"
Citat af ugen :-D


Jeg smutter til Risoul på fredag, så jeg komme nok ikke til at blogge specielt meget i ferien eller efter. Jeg havde faktisk planlagt nogle indlæg til jer, men jeg når desværre ikke at gøre dem færdige til jer! :-(

Jeg dumpede desværre også min første køreprøve i sidste uge... øv!

Ellers tror jeg det var alt for nu, peace out! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar