torsdag den 17. januar 2013

ugens musik

Jeg har af gode grunde ikke blogget specielt godt, da jeg har lagt rigtig meget syg på det sidste. Det eneste jeg kan lave når jeg er hjemme, er at sove. Det fører så til at jeg laver et par små indlæg oppe i skolen og gemmer til senere.


men nok om det :-)

1. Rasmus Nøhr - Sød musik
- Vi har hørt rigtig meget Rasmus Nøhr over juleferien derhjemme. Og nu hører vi det simpelthen nonstop... Især når man skal køre med min søster ;-)
Jeg synes sangen er meget sød og romantisk, hvilket gør den god.

2. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble 
- normalt er jeg ikke Taylor Swift fan, og det er få numre jeg hører med hende. Denne sang er en af de bedre synes jeg. Måske fordi man kan synge godt med på den. Men uanset hvad, så har den altså fået en lille plads i mit hjerte.

3. Flødeklinikken - Piger Med Pisotler
- Så er det snart uge 7, hvor jeg skal til Risoul og stå på ski og feste... rigtig meget! Jeg glæder mig virkelig meget! Jeg har bestilt så jeg kan komme ind og se Flødeklinikken, og det bliver rigtig vildt! Jeg synes deres stil er sygt fed og virkelig lækker!
Det er første gang jeg skal til koncert med dem, men håber ikke at det bliver sidste! :-)

4. Solange - Losing You
- Rytmerne ligger i familien! Da jeg hørte nummeret, for laaaaang tid siden, var jeg solgt med det samme. Beyoncés lillesøster gør det godt i rigtig knowles style, den er værd at høre!

Lidt lækkerier skal i ikke snydes for!
#canadisk #lækkerbisken #cute

Ingen kommentarer:

Send en kommentar