lørdag den 19. januar 2013

New In


Uhm, jeg elsker te! Og det er en af fordelene ved at ligge syg. Jeg er blevet helt vild med kærligheds te, både Pukka's økologiske te og Kusmi's "knap så" sweet love. Der er rigtig stor forskel på smags varianterne: Pukkas er meget mild og rigtig sød, hvilket nok er kamillens skyld. Den er rigtig god hvis man ligger syg, netop på grund af kamillen. Den er også god hvis man er en sukker gris som mig, for den er god uden sukker! Kusmi's er meget stærk da der fx er lakridsrod i. Det er sort te, men jeg synes stadig den er god uden sukker i.
Pukka's Three Ginger er dejlig forfriskende og rensende, specielt om morgenen.
Jeg  var også i Århus i dag med min veninde og der var udsalg i Bahne... ups sagde min konti!
Viskestykkerne er fra Södahl og skeerne er vidst fra noget der hedder Riisdal??
Anyways er det noget man altid kan bruge :-)

Det var en meget tiltrængt tur, da jeg ikke har set hende læææænge! Mening var at vi skulle have været på café, men vi følte ikke rigtig for at gå ned i byen og vi begge havde tømmermænd på besøg, så det blev McDonald's... Men hyggeligt var det! :-)

Som i også kan se har jeg prøvet at lege lidt mere med redigering og jeg synes det går fint med det :-)

Peace out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar