mandag den 21. januar 2013

Bad hair Day?

Jeg elsker at være ved frisør, virkelig! Det er ren forkælelse for hovedbund og hårlokker. Mit hår er altid (uanset farve) blødt, smukt og lige mig! Min frisør putter altid en masse dejlig plejende i, og nu har jeg langt om længe taget mig sammen til at få købt noget selv!

Til hverdag bruger jeg tresemme natural shampoo+balsam i mine hårvaske. Jeg er helt vild med duften fra shampooen, men knap så vild med duften i balsamen. Nu har jeg heller ikke tid til at lade mit hår tørre normalt i hverdagene, så der går en del af duften væk, og det synes jeg virkelig er en skam for de to dufte blandet sammen er virkelig som når engle synger!
Derfor er mit mål for påskeferien at gå i bad hverdag, men kun vaske det hver anden dag, for det er jo virkelig usundt for håret :-(

Jeg har haft rigtig mange forskellige slags hårpleje, specielt repair-kure.
Men da jeg flader og føntørrer mit hår hverdag, bliver det hurtigt kedeligt og tørt. Derfor har jeg nu købt 'aussie - take the heat leave-In cream' og 'Trine's wardrobe -argan Oil serum'. Jeg glæder mig til at prøve det imorgen :-)

Jeg vil rigtig gerne have taget et billede af mig selv, så i kunne se mit hår og for at gøre bloggen mere personlig, men mit webcam virker ikke lige pt, så jeg prøver at få det til at fungere... hvad skulle man dog gøre uden sine små-nørdede venner? :-)

"jamen du tager da billede med kamera?": Ja, men det er min mors og jeg er i forvejen ikke så vild med tage billeder af mig selv, da jeg har taget rigtig meget på pga kærestesorger. Jeg synes at mine "portrætter" ser meget bedre ud på webcam end med kamera :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar